Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Biznes, ekonomia

Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 168
Rozmiar 0,1 MB
Data premiery: 2018-07-04
Tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Wydawnictwo: Onepress
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 168
Data premiery: 2018-07-04
Rok wydania: 2017
Format: MOBI
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 26641461

I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting Pobierz pisaniu. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Przekonują do działania. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych.

.. Skutecznie informują.dowiesz się z niej: jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie, że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!), jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy, jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych. Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami.

Komentarze

Zostaw komentarz