Kosmos

Data premiery: 2016-09-12
Rok wydania: 2016
Format: EPUB
Indeks: 20198213

Autor, stawiając prowokacyjne pytania, łączy naukę i filozofię w jednorodny i przekonujący model rozumienia świata.kosmos jest opowieścią o długiej odkrywczej podróży ludzkości oraz o tych, którzy wywarli znaczący wpływ na postać współczesnej nauki.. Książkę z grubsza można podzielić na dwie części. Autor omawia m.in. . Rozważa również najnowsze odkrycia dotyczące życia poza ziemią i sposoby ewentualnego porozumiewania się z istotami zamieszkującymi inne planety.„carl sagan jest astronomem, który jednym okiem wpatruje się w gwiazdy, a drugie ma skierowane ku historii, natomiast jego umysł jest głęboko zanurzony w problemach kondycji człowieka jako gatunku”.„newsday” . Generalnie lepiej kupić domestos, bo to ciekawsza lektura.. Dzięki jego zdumiewającej umiejętności przedstawiania zagadnień naukowych w sposób zarówno zrozumiały, jak i ekscytujący Kosmos Pobierz powstała przejrzysta opowieść o nauce, o tym, jak równocześnie rozwijały się i nauka, i cywilizacja. Część dotycząca ziemi, ewolucji, itp, to mętne dywagacje na temat jaka to religia jest głupia.

wspaniały przegląd przeszłości, teraźniejszości i przyszłości wiedzy naukowej. Część dotycząca kosmosu postarzała się bardziej niż filmy sf z lat pięćdziesiątych. Działalność starożytnej biblioteki aleksandryjskiej, pochodzenie życia oraz materii, gwiazd i planet, podstawy teorii ewolucji, misje sond kosmicznych. Skuszony słynnym nazwiskiem kupiłem. Carl sagan z kosmicznej perspektywy spogląda na naszą planetę przypominającą błękitny klejnot, zamieszkaną przez istoty, które właśnie zaczynają poznawać sens jedności z otaczającym światem i wyprawiać się na rozległy ocean kosmosu. Żałuję.