Marketing 3.0

Marketing 3.0

Biznes, ekonomia

Wydawnictwo: MT Biznes
Liczba stron: 148
Rozmiar 1,3 MB
Data premiery: 2013-11-24
Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kartajaya Hermawan, Kotler Philip
Tłumacz: Gasper Dorota
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 148
Data premiery: 2013-11-24
Rok wydania: 2010
Format: EPUB
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 14048661

Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.philip kotler jest honorowym profesorem w katedrze marketingu międzynarodowego w kellogg school of management przy northwestern university i jednym z głównych światowych autorytetów w sprawach marketingu. dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.. . To jest właśnie marketing 3.0. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości. Marketing 3.0 Pobierz Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na co najmniej dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.hermawan kartajaya jest założycielem i dyrektorem zarządzającym markplus, inc. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą.

Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. Studia magisterskie w zakresie ekonomii ukończył na uniwersytecie chicagowskim, a doktorat, również z Marketing 3.0 Pobierz ekonomii, obronił w massachusetts institute of technology. I jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według chartered institute of marketing z wielkiej brytanii. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Jego prace determinują działania marketingowe na całym świecie od czterdziestu lat. Iwan setiawan jest starszym konsultantem w markplus, inc., gdzie doradza klientom w sprawach strategii marketingowych. Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.

Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy. Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów. Legendarny guru marketingu philip kotler wraz z hermawanem kartajaya i iwanem setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do marketingu 3.0.

Komentarze

Zostaw komentarz