Relacje z klientem

Relacje z klientem

Biznes, ekonomia

Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Liczba stron: 17
Rozmiar 1,7 MB
Data premiery: 2013-10-29
Tytuł: Relacje z klientem
Autor: Kluzek Izabela
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
Język wydania: polski
Liczba stron: 17
Data premiery: 2013-10-29
Rok wydania: 2013
Format: PDF
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 13932114

Bardziej istotne jest tworzenie relacji z klientem i kierowanie nią, począwszy od momentu nawiązania kontaktu aż po jego sfinalizowanie. Pozwala to odnieść sukces przy realizacji bieżącego projektu i otwiera perspektywy do prowadzenia długofalowej współpracy. .. Poprzez lekturę niniejszego poradnika rozpoznasz typy klienta, dzięki czemu dostosujesz do nich właściwą ofertę, dowiesz się, jakie czynniki warunkują sprzedaż produktu oraz unikniesz najczęściej popełnianych błędów w pracy handlowca. opracowanie i złożenie dobrej oferty handlowej nie zawsze oznacza powodzenie w procesie sprzedaży.

Komentarze

Zostaw komentarz