Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

Biznes, ekonomia

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Liczba stron: 452
Rozmiar 7,9 MB
Data premiery: 2012-06-01
Tytuł: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 452
Data premiery: 2012-06-01
Rok wydania: 2016
Format: PDF
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 11460633

Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. . W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku Pobierz warunków oraz procedur operacyjnych, koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych, marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych, warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów, wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.. W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Adresaci: publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.

Komentarze

Zostaw komentarz